Episerver en Mirabeau hosten samen B2B Experience expertgroep ShoppingTomorrow

Na het success van de B2B-expertgroep van 2017, waarin we met experts de transitie van B2B naar Business to Human onderzochten, zullen Mirabeau en Episerver ook dit jaar weer een expertgroep van ShoppingTomorrow hosten.

Dit jaar geven we antwoord op vragen over B2B-bedrijven en hun hele supplychain: Hoe word en blijf je als B2B bedrijf succesvol in deze digitale wereld? Hoe kan je met digitale oplossingen beter aansluiten op de dagelijkse behoefte van niet alleen partijen voor en na je in de keten, maar ook van de eindgebruiker? Welke rol spelen nieuwe technologiën zoals AI, voicechat, beeldherkenning, blockchain en IoT bij het verstevigen van je positie in de keten en het ontdekken van nieuwe verkoopkanalen?

B2b-experts gezocht!

We zijn trots dat deze bedrijven zich al hebben aangemeld voor de expertgroep 2018: Bunzl Verpakkingen, Decathlon, ERIKS, Rexel., Staples en Royal Brinkman. En we zijn nog op zoek naar experts! Werk je in B2B (manufacturing, logistics, wholesale) met een functieprofiel in de richting van Program Manager Digital, Head of Marketing, CIO, CMO, Digital transformer? Meld je dan aan voor de B2B Experience expertgroep bij Marcel Leicher, Client Director B2B: mleicher@mirabeau.nl

Meer informatie over de expertgroep vind je op de website van Shopping Tomorrow

Expertgroep 2017 ‘B2B2C Business to Human’

In 2017 bogen we ons over de vraag Hoe organiseer je de transitie van B2B en B2C naar Business to human? Aanleiding hiervoor was dat de grenzen tussen b2b en b2c steeds meer vervagen, maar de b2b- en b2c-klanten vaak een verschil in service ervaren. Daarom is het cruciaal dat bedrijven het verschil tussen b2b en b2c loslaten en een relatie met hun doelgroep opbouwen door middel van een human to human-benadering. De expertgroep 2017 bestond uit experts van onder andere BCC, Makro, Fonq, PostNL, HP Nederland, Jacobs Douwe Egberts, Greetz, Fetim en GAMMA. Deze whitepaper 'Van B2B & B2C naar Business to Human' met de bevindingen van de expertgroep helpt je bij de transitie naar business-to-human.

Bekijk de eerste bevindingen van de expertgroep in deze video.

Over ShoppingTomorrow

ShoppingTomorrow is het digital commerce-platform voor alle e-commerce professionals. In expertgroepen onderzoeken experts wat toekomstige ontwikkelingen voor bedrijven en hun medewerkers betekenen op het gebied van businessmodellen, customer journey, technologie, etc. In 2017 hebben 620 experts verdeeld over 27 expertgroepen gezamenlijk gewerkt aan het beantwoorden van actuele vraagstukken. De resultaten zijn gebundeld in het boek Tijd voor transformatie: verander vandaag! dat op de Webwinkel Vakdagen 2018 is gepresenteerd.

About Episerver

Episerver empowers businesses to scale through the most customer-centric approach to digital experiences. Its Customer-Centric Digital Experience Platform™ features best-in-class content management and robust commerce, both backed by AI powered data and personalization solutions. The platform has consistently earned industry, analyst and media recognition for its vision, capabilities and customer commitment. Episerver’s 900+ partners and 825+ employees in offices around the globe are proud to help more than 8,000 brands enrich their customer lifetime value, increase revenue and grow their brands.

Media Contacts:

Rachel Teitt Gill