Anna Parback ny Partner Manager på Episerver

Episerver rekryterar nyckelmedarbetare till svenska säljorganisationen.

Anna Parback, Partner Manager Episerver Anna Parback är ny Partner Manager och Account Executive inom Episervers svenska säljorganisation. Anna är civilekonom med magisterexamen i grunden och kommer närmast från en tjänst som affärsutvecklare på Precio Fishbone. Efter att ha jobbat tio år med B2B försäljning har hon en bred erfarenhet inom lösningsförsäljning och storkundsansvar

– Anna kombinerar goda personliga egenskaper med gedigen erfarenhet och en utmärkt förståelse för komplex lösningsförsäljning. Till det kommer hennes branschkunnande som gör att Anna passar perfekt i en roll med både partner- och kundansvar, säger Nils Qvarfordt, försäljningschef för Episerver i Sverige.

– För mig står Episerver för kvalitet och professionalism, tillsammans med ett mycket starkt erbjudande. Därför är jag entusiastisk inför möjligheterna att engagera våra partners och kunder. Det blir riktigt spännande att kunna bidra till deras arbete för att skapa framtidens digitala kanaler med vår plattform som grund, säger Anna Parback.

För mer information kontakta: Jenny westerberg, Marketing Manager Nordics, +46 701 407140, jenny.westerberg@episerver.com

Episerver kopplar samman e-handel och digital marknadsföring för att hjälpa företag skapa unika kundupplevelser som genererar affärsresultat. Episervers Digital Experience Cloud kombinerar innehåll, e-handel och marknadsföring i flera kanaler för att stödja strategisk kommunikation på nätet, från avancerad optimering, skapande och hantering av leads, till konvertering och försäljning. Med ett etablerat partnernätverk och ekosystem för digitala upplevelser, gör Episerver det möjligt för digitala ledare att anamma digitalt transformerande strategier för att leverera enastående upplevelser för sina kunder. Episerver grundades 1994 och har kontor i USA, Sverige, Danmark, Norge, Finland, Nederländerna, Sydafrika, Australien, Singapore, Spanien, Förenade Arabemiraten och Storbritannien.