Advania, Star Republic och Valtech vinner Episerver Partner Awards 2013

Episerver Awards genomfördes i år för sjätte gången i rad med syfte att belöna framgångsrika partners i Sverige

Episerver har över 670 partners i sitt nätverk varav 266 i Sverige. I årets upplaga premierades följande kategorier; Årets Associated Partner, Årets Solution Partner och Årets Premium Solution Partner.

Episerver Awards premierar framgångsrika partners som bedöms utifrån en rad olika kriterier, bland annat; Försäljningsvolym, försäljningsutveckling, lojalitet, hur partnern tagit till sig de samlade erbjudanden som finns av nya produkter och tjänster, proaktivitet samt satsning på att stärka sin kompetens inom Episerver.

Tävlingen är väldigt betydelsefull för Episerver då det finns möjlighet att ge något till de partners som har investerat mest och priset är även mycket prestigefyllt i nätverket. Av Episervers 266 partners utsågs en vinnare i respektive kategori.

Årets vinnare

Associated Partner: Advania

"Genom proaktiv nykundsbearbetning har ni uppnått enastående resultat. Detta i kombination med ett unikt engagemang att lära om Episervers produkter och tjänster kan sammanfattats med att ni hittat och följt framgångsformeln för att bli årets Associated Partner"

Solution Partner: Star Republic