Finalisterna klara till Episerver Awards 2014 – dags att rösta

Det drar ihop sig till årets Episerver Awards, som belönar framgångsrik online-kommunikation i Sverige. Nu är finalisterna i de fem tävlingsklasserna klara.

Episerver award 2014 Utöver den professionella juryns omdöme, kan även allmänheten kan vara med och rösta fram vinnarna.

Episerver Awards genomförs nu för sjätte året i rad, för att premiera framgångsrika och inspirerande projekt, webbplatser och tekniska lösningar som byggts på Episervers plattformar.

I årets upplaga nominerades 84 bidrag i fem kategorier: Bästa e-handel, Bästa webb B2C, Bästa webb B2B, Bästa webb offentlig sektor samt Bästa intranät. 21 av dessa har nu valts ut som finalister.

Vinnarna utses av en extern jury om sju personer, tillsammans med allmänheten som har möjlighet att rösta på sina favoriter. (Kategorin Bästa intranät avgörs dock enbart av juryn).

Alla kan lägga sina röster på www.Episerver.se/vote

Episerver Awards 2014 delas ut den 12 november på Münchenbryggeriet i Stockholm.

Alla finalister:

Sollentuna kommun med partner Meridium

Stockholms stad med partner Creuna

Thomas Cook med partner Nansen

Jenny Westerberg, marknadschef Sverige, 070-140 71 40, jenny.westerberg@Episerver.com