Klart för final i Episerver Web Awards

Nu är finalisterna i Episerver Web Awards utsedda. Tävlingen uppmärksammar nya webbplatser som byggts med Episervers plattform och årets vinnare presenteras den 15 maj i Stockholm.

Episerver Web Awards Episerver Web Awards 2018 avgörs i följande fem kategorier: E-handel, varumärke och information, intranät, leadsgenererande webbplatser samt tjänsteinriktade webbplatser. Liksom tidigare år väljs även en totalvinnare – Året bästa webbplats – genom en öppen omröstning bland de 12 finalisterna (ej intranät).

Vinnarna i varje kategori utses av en professionell jury som i år består av Jenny Theolin (Hyper Island) Daniel Teame (Essen International), Linda Nilsson (KOMM), Peter Ödling (Gullers Group) och Emma Tajiou (Lobby Design).

www.episerver.se/vote  kan du lägga din röst på Årets bästa webbplats fram till och med den 8 maj.

Vinnarna  utses den 15 maj vid en prisgala på kvällen i anslutning till Episervers användarkonferens Ascend Stockholm på Waterfront Congress Centre.

Mer information och anmälan.

Finalisterna i Episerver Web Awards2018

• Folktandvården Västra Götalandsregionen med partner Precio Fishbone
  • Lantmännen med partner CGI
  • Täby kommun med partner Valtech

För mer information kontakta Episerver: Jenny Westerberg, marknadschef Norden jenny.westerberg@episerver.com, +46 701 407 140.